Не пропусти

Як збільшити продажі інтернет-магазину: вісім маркетингових стратегій

Корисні поради для тих, хто торгує в онлайн і хоче наростити продажі інтернет-магазину. Беліч інтернет-магазинів, які здавалися прекрасними ідеями, провалилися, тому що не змогли…

Корисні поради для тих, хто торгує в онлайн і хоче наростити продажі інтернет-магазину.

Беліч інтернет-магазинів, які здавалися прекрасними ідеями, провалилися, тому що не змогли досягти бажаного обсягу продажів. Dropshipfulltime зібрав вісім корисних порад для компаній, що ведуть діяльність в сфері електронної комерції.

  • Скоротіть кількість покинутих кошиків.
  • Завжди є якась частка покупців, які кидають кошика на середині покупки. Це неминуче. Деякі з них починають сумніватися в своєму виборі, інші хочуть перевірити ціни на інших сайтах, у когось, можливо, немає банківської карти. У будь-якому випадку, якими б не були причини, кинуті кошики становлять загрозу для інтернет-магазину. Якщо можливо скоротити їх кількість, то є шанс значно збільшити дохід.

    Існує кілька способів зробити це. По-перше, негайно відправляйте електронного листа клієнту, не чекайте кілька днів, поки він забуде про магазин. Для цього потрібно отримати його e-mail до того, як почнеться процес оформлення замовлення. Якщо ніякої реакції після листа не буде, подумайте про стимули для покупки, наприклад, про знижки. Також можна скористатися маркетинговим інструментом Facebook. Коли клієнт, який кинув кошик на вашому сайті, буде заходити в соцмережу, він побачить оголошення тих товарів, якими цікавився.

  • Створіть список електронних адрес для розсилки.
  • Електронна розсилка залишається одним із найбільш ефективних маркетингових інструментів. Навіть з огляду на стрімке зростання популярності соціальних мереж, e-mail дозволяє на якийсь час заволодіти увагою потенційного покупця.

    Але як же зацікавити клієнта і привести його на сайт? Ось кілька порад того, як зібрати базу електронних адрес і зацікавити одержувача листа.

    • Пропонуйте знижки і купони в обмін на реєстрацію електронної пошти.
    • У листах надавайте цінні поради та цікаві огляди. Наприклад: якщо магазин продає кавові продукти, дайте людям пару цінних порад з приготування кращої кави в світі.
    • Запропонуйте участь в програмі лояльності тим, хто підписався на розсилку.

    Пам’ятайте: не потрібно закидати електронними листами тих, хто залишив свою електронну пошту. Складіть якусь стратегію електронних розсилок і відправляйте листи тільки в тому випадку, коли дійсно є якась цікава пропозиція або цінна інформація.

            3. Використовуйте інструмент Upsell.

    Є два популярних підходи для підвищення прибутку інтернет-магазину: Up-sell і Cross-sell (підняття суми продажу і перехресні продажі). Upsell – це мотивація покупця витратити більше грошей, наприклад, купити дорожчу модель того ж продукту, додати опції або послуги до продукту. Цей інструмент покладається на порив покупця в процесі здійснення покупки. Коли людина налаштована щось придбати, в стані “купівельної ейфорії” вона може розглянути і більш дорогі варіанти бажаного товару.

    Ефективність інструменту Upsell підтверджує найбільший американський інтернет-рітейлер Amazon. Після впровадження його в 2006 році, зростання продажів компанії склало 35%. А це сотні мільйонів доларів.

    Є кілька причин, через які Upsell працює. По-перше, багато покупців не здогадуються про те, що в асортименті є кращі варіанти товару, яким вони цікавляться. Якщо запропонувати клієнтам ці товари, вони з великою ймовірностю виберуть більш дорогий товар із кращими характеристиками.

    По-друге, покупці можуть не розуміти, навіщо їм платити більше за практично такий же товар або додаткові опції. В цьому випадку потрібно пояснити переваги гарантійного обслуговування або поліпшених характеристик.

    Власникам інтернет-магазинів і маркетологам слід пам’ятати дві речі при використанні Upsell:

    • додаткові пропозиції повинні бути пов’язані з товаром, який спочатку шукав покупець. Якщо це була коляска, не пропонуйте зарядний пристрій;
    • будьте обережні з ціновим діапазоном. Якщо Upsell являє собою значний стрибок в ціні, то, швидше за все, він буде безуспішним.
  • Використовуйте всі можливості Instagram.
  • Instagram – потужна платформа для роздрібних продавців в електронній комерції. Чому? Тому що шопінг – це перш за все візуальний досвід. Люди хочуть бачити реальне застосування товарів. Якщо вони не можуть торкнутися товару, то як мінімум хочуть знати, як він виглядає або звучить. Instagram ідеально для цього підходить. А враховуючи, що в пости можна додавати галерею зображень і відеоролики, продавці зобов’язані скористатися потужністю Instagram для підвищення продажів.

    Ось кілька корисних порад по роботі в Instagram:

    • Попросіть тих, хто вже зробив покупку, опублікувати фотографії з цим товаром.
    • Придумайте унікальний хештег, пов’язаний з назвою та продуктом, яким зможуть ділитися покупці.
    • Проводьте конкурси, в яких призом буде продукт.
    • Продумайте стратегію надання своїх товарів лідерам думок (людям, у яких багато користувачів в Instagram) в обмін на розміщення фотографій, які просувають бренд.
    • Коментуйте фото своїх користувачів і відповідайте на їхні коментарі під своїми публікаціями.
  • Дозвольте клієнтам створювати списки бажань.
  • Часто трапляється, що людина хоче відкласти товар на майбутнє, не маючи можливості купити його зараз. Переконайтеся, що ваші клієнти можуть це зробити, додавши функцію списку бажань на свій сайт.

    Можна періодично нагадувати покупцям про ті товари, які вони додали в список бажань, через електронну пошту або рекламу в Facebook. Якщо бажаний товар надійшов у продаж, запропонуйте зацікавленому клієнту знижку на цей товар.

    Списки бажань допомагають продавати більш ефективно. Якщо знати, чого хочуть клієнти, можна рекламувати подібні або пов’язані предмети. Списки бажань дають уявлення про те, чого хоче кожен клієнт, а потім дозволяють просувати певні товари для них.

  • Переконайтеся в тому, що сайт працює дійсно добре.
  • Що може бути більш неприємним для любителів інтернет-покупок, ніж повільний, глючний і складний в навігації сайт. Якщо покупці відчувають, що сайт не є професійним і легким у використанні, вони просто підуть.

    При створенні веб-сайту магазину обов’язково візьміть до уваги наступне:

    • Напишіть чіткий і повний опис продуктів. Внесіть інформацію про особливості зовнішнього вигляду, але не пишіть нескінченно тільки про це. Швидше, зосередьтеся на перевагах товару.
    • Додайте масштабовані, професійні фотографії, які легко переглядаються. Якщо знімки зернисті або виглядають так, як ніби їх знімали в гаражі, люди не захочуть купувати товар.
    • Зробіть сайт зручним для пошуку. Чітко розділіть продукти на відповідні категорії і підкатегорії і зробіть своє меню простим у використанні.
    • Якщо можливо, додайте демонстраційні відеоролики.
  • Надайте можливість залишати відгуки про товари.
  • Найчастіше при виборі товару онлайн ми переглядаємо відгуки інших покупців про нього. Якщо відгуки в основному позитивні, клієнт, швидше за все, оформить покупку. Негативні відгуки змусять його подумати ще раз про свій вибір.

    Тому задача власника інтернет-магазину – зібрати максимальну кількість позитивних відгуків. Найпростіший спосіб генерації оглядів продуктів – відправити електронний лист покупцеві через кілька тижнів після покупки з проханням поділитися своїми враженнями. Не хвилюйтеся, якщо відгук негативний, є скарги, це також буде корисним.

    Крім того, відгуки клієнтів створюють більше контенту на сторінках. Це збільшує шанси того, що Google знайде продукт по певному запиту.

  • Заплануйте витрати на рекламу.
  • Перевага онлайн-реклами полягає в тому, що можна фокусуватися на дуже вузькій аудиторії. Наприклад, магазин продає товари для кроссфіта, тож реклама може бути призначена для тих, хто захоплюється саме кроссфітом, у віці від 18 до 34 років, живе в Англіі і голосує за консерваторів.

    Крім того, є можливість виділяти різні бюджети на рекламу. Не обов’язково витрачати відразу $5000, можна запустити першу рекламну кампанію вартістю, наприклад, $100, націлену на обрану аудиторію, і подивитися на результати. Потім ще більше звузити фокус і запустити нову рекламну кампанію. І так до тих пір, поки не знайдете свою ідеальну аудиторію. При цьому, витрати на рекламу будуть незначними.

    Висновок

    Ведення бізнесу в електронній комерції не повинно бути складним. Так, це важка робота. І на досягнення успіху в e-commerce потрібен час. Найвідоміша формула успіху виглядає як: Час + Досвід + Експерименти = Успіх. Спробуйте слідувати їй.

    Джерело: psm7.com

    Читайте також – 

    Сім ключових трендів українського e-commerce у 2017 році

    Источник: rau.com.ua