Не пропусти

Краща реклама тижня: Koblevo, Капарол, Укрпошта, Lifecell і хаскі

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі. Koblevo Винороби Koblevo показали як працюють на виноградниках…

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі.

Koblevo

Винороби Koblevo показали як працюють на виноградниках їх технологи. У зйомках ролика взяли участь 41 співробітник виноробного заводу, один французький виноградоприбиральний комбайн і один раритетний автобус. Нову стратегію комунікації бренду українських вин Koblevo розробила креативна компанія Fedoriv.

Укрпошта

Укрпошта продовжує активно змінюватися і щоб підкреслити зміни всередині компанії, представила ролик про світ, де немає вибору. “Саме таким одноманітним був світ посилок!” – твердять у новому відео. І заявляють слоганом “Укрпошта надає вибір” про три нові послуги: Експрес, Стандарт та Смартбокс.

Укрпошта надає вибір

Уявіть собі світ, в якому немає вибору…Приходите в перукарню, а там пропонують тільки одну зачіску — наголо.Хочете поїсти, але щодня в меню лише одна страва.Замовляєте пиво, але маєте обирати з темного, або темного. І ось свято у ваших діточок в садочку, а там традиційно: рояль, сцена, збентежені дітки, всі — в однакових костюмах — червоні шапочки та сірі вовчики.Саме таким одноманітним був світ посилок!"Досить!" — заявляє Укпрошта та пропонує:Швидко — Укрпошта Експрес: https://goo.gl/StLjbE;Економно — Укрпошта Стандарт: https://goo.gl/n5k2LB;Все включено — Укрпошта Смартбокс: https://goo.gl/Av4eNV.Укрпошта надає вибір! :)#здатнадивувати

Опубліковано Укрпошта 20 жовтня 2017 р.

Lifecell

Digital-оператор Lifecell обзавівся новим креативним партнером в особі агентства MullenLowe Adventa і зробив ставку на “кураж”. У новій іміджевій рекламі компанія представляє свій новий візуальний стиль і стверджує, що шлях до мети може бути легким і простим. Відео знімали в найбільшій пустелі Європи – Олешківській пустелі, розташованій в Херсонській області. Родзинка кампанії – песики хаскі, весело гавкаючі під вже класику Baha Men “Who let the dogs out”.

Капарол Україна

Креативщики Капарол Україна показали барвисті пейзажі Києва. В центрі уваги нового іміджевого ролика – турбота бренду за навколишнім середовищем та українська історія. Понад 500 000 кв. м відновлених пам’яток архітектури, понад 16 млн кв. м інноваційних фасадів та понад 32 млн кв. м екологічних інтер’єрів – йдеться в кампанії. За неповний місяць відео вже зібрало понад мільйон переглядів на Youtube.

Borjomi

Borjomi в Україні спільно з Banda підготували кілька 10-секундних роликів в стилі Instagram videos. Кампанія присвячена новим алюмінієвим банкам, представленим в липні цього року. Ключовий меседж бренду – «Borjomi can — you can».

Дивіться також наш попередній огляд –

Краща реклама тижня: McDonald’s, WALKER, КТС та відео, зняті в Києві

Источник: rau.com.ua