Не пропусти

Продажа успешного дистрибьютера продуктов питания.

РЕЗЮМЕ

Пропонується до продажу 100 % корпоративних прав успішного дистриб´ютора продуктів харчування щоденного попиту в Західному регіоні.
Компанія здійснює повний цикл дистриб´юторської діяльності щодо продукції відомих брендів, а також успішно просуває продукцію власної ТМ, що виробляється по моделі приват лейбл.
Компанія заснована 16 років тому та за період діяльності з «нуля» виросла до рівня одного з найефективніших дистриб´юторів в регіоні з власними офісними та складськими приміщеннями в 800 м2 та обладнаним автопарком, професійною командою і 35% долею ринку в регіоні. Клієнтами компанії являються практично усі торгові точки регіону.
Компанія продовжує розвиватися та розширювати власну діяльність, що на даний момент реалізується в розширенні лінійки продукції та ін.
Окупність бізнесу згідно поточних даних – 3 роки.

АКТИВИ КОМПАНІЇ:

офісно-складський комплекс 800 м2, парк грузових та легкових автомобілів, товарні запаси та ін; велика база постійних клієнтів, програмне забезпечення для торгових представників, договори з відомими постачальниками.
Місце розташування: обласний центр на Західній Україні.
Земельна ділянка: 0,2 га, в оренді. Територія забетонована, огороджена, в´їзні ворота з автоматикою.
Загальна площа складського та адмінкорпусу: 800 м2. Повна реконструкція комплексу — 2011 р. Об´єм складських приміщень понад 2000 м3. Підлогове покриття – промислове, мармурова крошка. Трьох зонний лічильник електроенергії. Дві власні газові котельні. В адмінчастині виконано евроремонт, укомплектовано кухнею та столовою, душовою з переодягальнею. Приміщення для загальних зборів укомплектовано проектором, а також системою звуко- та відеозапису.
Автопарк: 15 автівок іноземного виробництва

ОПЕРАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ:

Дистриб´юція є ключовим напрямком діяльності Компанії.
Дистриб’юторські послуги, що надаються заводам-виробникам: Продаж товару згідно виставлених виробників планів. Розміщення товару на складах. з відповідними умовами зберігання. Доставка товару до торгової точки в термін до 24 годин з моменту замовлення. Мерчандайзинг та маркетинг: ротація товару, викладка товару відповідно до планограмми, установка рекламної продукції і т.д. Підтримка контакту виробника продукції з торгівельною точкою за допомогою торгових представників, формування та підтримка торговими представниками доброї репутації брендів заводів виробників. Послуги, що надаються торговим точкам: Відвідування замовника торговим представником від 2-х раз в тиждень. Ведення картки клієнта з фіксацією історії замовлень. Контроль викладки товару з метою стимуляції збуту продукції.

ПОСТАЧАЛЬНИКИ:

Відомі заводи-виробники та добре знані ТМ продукції. Умови співробітництва передбачають територіальний ексклюзив.

ПРОДУКЦІЯ Компанії —

продукти харчування щоденного попиту. Асортиментний ряд налічує понад 400 товарних позицій.

ЗБУТ ТА ПРОСУВАННЯ.

Дворівневий канал збуту: виробник → гуртовий посередник → роздрібний посередник → споживач. Система продажу: активні, особисті, непрямі продажі в форматі Pre Selling /попередній продаж/ — система продажу, за якої торговий представник здійснює візити до клієнтів за визначеним маршрутом, приймає замовлення, а замовлені товари доставляються водіями. Маршрути продажу та маршрути доставки не корелюються. Кожен торговий представник працює з трьома маршрутами та зобов»язаний відвідати торгову точку мінімум двічі в тиждень.

ПРОСУВАННЯ ТА РЕКЛАМА:

Виробники продукції проводять масові рекламні кампанії на телебаченні, по радіо, в інтернеті, широко використовуються POS-матеріали, проводять акції та ін.

ВЛАСНИКИ. МЕНЕДЖМЕНТ. СПІВРОБІТНИКИ.

Загальна кількість працівників – до 50 осіб. Середній вік — 28 років. Основна частина працюють понад 2-3 роки, біля 20% — понад 5 років. Штатний розпис: 6 робочих днів. Ключові співробітники, їх досягнення та компетенції: Керівник відділу продажів: систематизував роботу команди, налаштував систему роботи з виробниками, започаткував роботу з магазинами національних сіток. Основне досягнення – значне збільшення прибутковості за період його роботи. Головний бухгалтер: налагодила систему подачі первинної документації, заявок в 1С; та ін. Начальник відділу логістики: запровадив системи GPS для транспорту, контроль паливно-мастильних матеріалів, контроль стану автомобілів. На високому рівні підтримує санітарно-гігієнічний стан складів та транспорту, що неодноразово підтверджувалося перевіряючими від виробників та торгівельних мереж.
Компанія проводить навчання для співробітників: супервайзерів, торгових, бухгалтерії, короткі ввідні тренінги для решти співробітників.
Наразі власник здійснює тільки контроль основних показників діяльності Компанії.

КОНКУРЕНТНІ ПЕРЕВАГИ КОМПАНІЇ

Конкурентні переваги Компанії для Клієнтів – торгових точок:
 Торгові агенти відвідують торгові точки 2- 3 рази на тиждень в певний період часу;
 Торгові представники надають рекомендації торговій точці щодо закупки продукції на основі історичних статистичних даних по аналогічним періодам та сезонам, які відображаються в картці клієнта;
 Компанія здійснює планування закупівель продукції у виробника з урахуванням необхідного перехідного залишку між поставками від заводу що гарантує торговій точці постійну наявність валоутворюючих товарних позицій;
 Належна якість продукції за рахунок зберігання та транспортування товару за відповідних температурних режимів;
 Доставка продукції в торгову точку в термін до 24 годин з моменту замовлення товару;
Конкурентні переваги Компанії для співробітників:
 Оплата праці вище середнього рівня на ринку регіону та періодична індексація;
 Прив’язка грошової мотивації до кількості реалізованого товару для співробітників, що безпосередньо працюють з клієнтом;
 Підвищення професіоналізму та кваліфікації за рахунок проведення навчання для всіх співробітників;
 Можливості перекваліфікації та кар´єрного росту всередині компанії;
 Проведення розважальних та спортивних заходів раз в квартал;
 Комфортні умови праці, включаючи обладнані кухонно-столові приміщення, переодягальні та душові кімнати.
Конкурентні переваги Компанії для постачальників:
 Високі об’єми продажів товару в співвідношенні до кількості населення;
 Високий рівень здійснення як кількісної так і якісної дистриб´юції;
 Охоплення всього регіону наданого заводом-виробником;
 Робота зі всіма групами клієнтів в регіоні — від ключових до дрібних;
 Високий професійний рівень співробітників;
 Підтримання постійного перехідного залишку товару на складах;
 Звітність для заводів-виробників по кількісним та якісним показникам продажу їхньої продукції;
 Платоспроможність підприємства, відсутність протермінованих заборгованостей;
 Транспортування продукції в відповідно обладнаному транспорті;
 Дистриб´юційний центр не має аналогів в регіоні;
 Миття та дезінфекція транспорту та складських приміщень проводиться згідно норм і графіків та фіксується в журналах.
Конкурентні переваги Компанії для кінцевого споживача.
 Продукція відомих ТМ що виробляють якісну, корисну та різноманітну продукцію;
 Продукція завжди свіжа: постачається часто та з відповідними температурними умовами зберігання та транспортування;
 Постійна наявність продукції в торговій точці.
Організаційні / Інтелектуальні / Управлінські конкурентні переваги:
 Сформовані критерії якості виконання функцій відділами та співробітниками
 Ефективність оргструктури збутового відділу (взаємопов’язаність результату, чітка звітність)
 Ефективна взаємодія між структурними підрозділами компанії, яка закріплює необхідні алгоритми дій фінансовою мотивацією співробітників;
 Чітка структура мотивації співробітників що прив’язана до результату,
Конкурентні переваги для інвестора — покупця бізнесу:
— Налагоджений стабільний дистриб´юційний бізнес;
— З хорошою дохідністю та з періодом окупності в 3 роки;
— В стабільній галузі продукції щоденного попиту;
— З можливостями розширення діяльності на основі відточеної бізнес-моделі.

ПРОПОЗИЦІЯ ПОКУПЦЮ / ІНВЕСТОРУ:

Предмет продажу: 100 % корпоративних прав компанії
Тип продажу: Сash out – продаж долі та вихід з бізнесу
Оціночна вартість: $700 000,00
Ціна продажу: $ 620 000,00
Можливість торгу: в розумних рамках
Окупність: 3 роки
Структура продажу: згідно домовленостей
Причина продажу: власник розвиває інший напрямок бізнесу
Підтримка після переходу прав власності: при передачі бізнесу – до 3 місяців, після — консультації по вайбер/ватсап

                                                Шановні пані та панове!

Щодо даної Компанії було проведено детальний аналіз, результати якого відображені на 17 сторінках інвестиційного меморандуму, що відображають всі аспекти діяльності Компанії, зокрема: Історія розвитку компанії. Активи. Плани БТІ по всім приміщенням. Перелік автотранспорту. ТМ та види продукції. Постачальника. Основні складові операційної діяльності. Збут та просування. Тенденції споживчого ринку. Основні категорії споживачів. Тенденції ринку дистриб´юції та торгівлі продуктами. Територіальне покриття. Клієнти. Конкуренти. Власники. Персонал та менеджмент. SWOT-аналіз. Конкурентні переваги. Фінансові показники.
Інвестиційний меморандум призначений для поглибленого знайомства з підприємством при підтвердженні Покупцем / Інвестором зацікавленості в придбанні Компанії та стане доброю базою для прийняття виваженого рішення.

                                             

                  

Источник