Власник бренду SOVA про кризу, уподобання українців і перспективи

Олександр Сова в інтерв’ю для Delo.ua розповів про те, як ювелірна галузь пережила кризу, що чекають покупці, і завдяки чому розвиваються українські ювеліри. Зараз…

Олександр Сова в інтерв’ю для Delo.ua розповів про те, як ювелірна галузь пережила кризу, що чекають покупці, і завдяки чому розвиваються українські ювеліри.

Зараз під вивіскою SOVA працюють 15 торгових точок у 6 містах України, і бренд багато в чому визначає тенденції на українському ювелірному ринку. В інтерв’ю delo.ua власник популярного ювелірного бренду SOVA Олександр Сова розповів про нинішню ситуацію в ювелірній галузі, вплив кризи 2014-15 років на цю сферу, проблеми та перспективи українських ювелірів. Rau.ua обрало найцікавіше з інтерв’ю бізнесмена.

Про кризу та її вплив на ювелірний ринок.

За два роки кількість виробників ювелірних виробів у країні зменшилася на 12%. Також відбувся перерозподіл гравців на ринку — сильні бренди ще більше зміцнили свої позиції, дрібні підприємства не змогли пережити кризовий період. З іншого боку в Україні з’явилося декілька локальних сімейних компаній, які привносять свіжий погляд і нестандартні рішення в нашу сферу. Це Dari jewelry, Kochut, Yastreb.

За даними, які оприлюднив Союз ювелірів України, спад розпочався в кінці 2014 року. Ринок сильно провалився в 2015 році. Вже починаючи з 2016 року, почалося зростання — у кількісному вираженні ринок ювелірних прикрас зріс на 14%.

Про уподобання споживачів

Що стосується споживачів, то вони як і раніше купують золоті прикраси, однак все більше схиляються до доступних за ціною виробам.

Раніше основними вимогами покупців були флористичні мотиви, камені в ограновуванні маркіз і максимальна вага виробу. Ювелірний ринок відповідав на ці запити і був одноманітний. Зараз українські клієнтки не просто купують дорогоцінні прикраси, вони формують ювелірний стиль. На перший план виходить відповідність очікуванням, універсальність, якість і стильна подача прикрас, які можна міняти кожен день, оновлювати кожен сезон і не чекати святкових приводів. Покупці стають більш вимогливими і, я б сказав, вишуканими. Іноді ми отримуємо запити на індивідуальне створення прикрас або зміну якихось елементів в існуючому.

Сьогодні прикраса розглядається більше як один із способів виразити себе, свій стиль

Про ціни на прикраси

Ціни на ювелірні прикраси пов’язані з цінами на сировину і прив’язані до курсу долара. На світових ринках ціни на сировину не змінилися, тому підвищення цін на ювелірні прикраси в Україні диктуються коливанням курсу. Також ціна на виріб включає такі фактори: ціна на сировину, вартість оренди торгових площ і збільшення на 10% ціни за таврування.

Згідно з даними Союзу ювелірів України ціни за грам золота в Україні змінювалися наступним чином: 2014 рік — 600 грн за грам, 2015 рік — 1 150 грн за грам, 2016 рік — 950 грн за грам, 2017 — 1 200 грн за грам.

Про плани на розвиток

Звичайно, ми плануємо відкриття нових магазинів. В яких містах поки сказати не можу, не буду відкривати таємницю. Але найближчим часом у планах відкрити кілька нових точок. Скажу лише, що запуск нових точок — це процес вивірений і складний, особливо в нових для нас регіонах. Початок зазвичай закладається потенційними клієнтами. Якщо є інтерес і запит в соціальних мережах, ми починаємо збирати і аналізувати інформацію, готувати клієнтів в містах до нашої появи і тільки потім повноцінно заходимо з відкриттям нового бутика.

Про вихід на інші ринки

Ми працює над цим питанням. Але, в першу чергу, хочемо максимально розширити свою мережу в Україні та налагодити всі внутрішні процеси, а потім підкорювати і інші країни.

Про таїнство створення прикрас

В компанії існує цілий виробничий штат, який працює над створенням прикрас. Арт-директор створює ідеї. Художники втілюють ці ідеї в ескізах, а 3D-художники за цими ескізами моделюють виріб. Потім процес переходить в цех для 3D вирощування у воску: перший зразок прикраси відливається з воску, наступний — з латуні, і тільки коли зразки повністю відповідають вимогам, прикраса відлита із золота. Складання кожної моделі відбувається вручну. Штат закрепщиков і полірувальників вже на завершальному етапі вставляє камені і полірує прикраси. Весь процес є захоплюючим, але дуже трудомістким, тому для нас величезне значення має питання підбору висококваліфікованих кадрів.

Джерело: delo.ua

Читайте також –

Собственник бренда SOVA Александр Сова: Мы себя считаем трендсеттерами

Источник: rau.com.ua