Все буде БІ: п’ять запитань директору з розвитку мережі Будинок іграшок

Як працює флагманський магазин мережі в ТРЦ Lavina Mall, чи будуть змінюватися інші магазини, і де можна очікувати появи точок Будинок іграшок в новому…

Як працює флагманський магазин мережі в ТРЦ Lavina Mall, чи будуть змінюватися інші магазини, і де можна очікувати появи точок Будинок іграшок в новому форматі.

В кінці минулого року одна з найпопулярніших українських мереж товарів для дітей Будинок іграшок оновила бренд, поміняла формат і почала відкривати магазини більшої площі. Крім яскравого незабутнього оформлення в рожевих тонах, характерного лого з посмішкою і гасла “Даруйте, дивуйте, дурійте!”, в нових магазинах рітейлера змінилося зонування, розширився асортимент і з’явилися інтерактивні зони для дітей. Про те, які показники демонструють оновлені магазини, де можна очікувати появи торгових точок в оновленому форматі та про пріоритетні для компанії регіони RAU розповіла директор з розвитку мережі Будинок Іграшок Тетяна Лахтадир.

– Які показники вашого магазину в ТРЦ Lavina Mall?

– У Lavina Mall у нас флагманський магазин в особливому форматі, він сильно відрізняється від всіх інших об’єктів нашої мережі. І хоча поки ми не вийшли на планові показники, ми віримо в потенціал ТРЦ.

Кількість відвідувачів ТРЦ поступово зростає, відповідно, і в нашому магазині зростає товарообіг, трафік і частота покупок. Чим швидше будуть поліпшуватися tenant-mix і відкриватися нові магазини, тим швидше ми підійдемо до запланованих показників на старті проекту.

– У Lavina ви відкрилися в новому форматі. А старіші магазини міняти будете?

– Ми відкриваємо нові магазини з новим, розробленим всередині компанії дизайном. Ребрендинг і реконцепцію існуючих магазинів будемо робити в майбутніх періодах, зараз націлені на активний розвиток і відкриття нових магазинів.

– Чим показники нових магазинів відрізняються від старих?

– Площа нових магазинів збільшилася приблизно на 20%. БІ – найефективніший ритейлер в своїй категорії по виторгу з квадратного метра. За ефективністю цифри сильно відрізняються на різних об’єктах, але все залежить від трафіку: наприклад в Ocean Plaza на 250 кв. м ми продаємо більше, ніж в магазині більшої площі в будь-якому іншому ТРЦ. Для даного показника важлива якісна злагоджена робота рітейлера і орендодавця.

– Якщо виторги і так рекордні, навіщо збільшуєте площу?

– Це зроблено з метою підвищення якості обслуговування клієнтів. У наших магазинах меншої площі ми були змушені жертвувати комфортом заради викладки всього асортименту. Зараз ми знизили висоту торгового обладнання, щоб додати повітря в магазинах, збільшили проходи і будемо далі поліпшувати існуючий формат. Це не зменшило нашу ефективність – ми стежимо за наповненням кожної полиці в магазині.

– Останні відкриття були в основному поза Києвом. Як оцінюєте роботу в регіональних проектах?

Конкуренція посилюється, орендні ставки зростають, працювати стає цікавіше. Яскравий приклад – Херсон, де з відкриттям ТЦ Фабрика купівельний попит був створений практично з нуля. При цьому в даному торговому центрі працює один із наших найбільш успішних магазинів. Важливу роль в цьому відіграє і політика торгового центру -там постійно проводяться різні активності та заходи для залучення уваги відвідувачів.

ТРЦ Victoria Gardens у Львові – новий проект, який поки ще не вийшов на планові показники в силу ряду причин, найважливішою з яких є поступове заповнення орендарями. За літо було відкрито кілька великих магазинів, це дасть свій результат в сезон передноворічних продажів. Потенціал у ТЦ високий, але до ТРЦ Forum Lviv поки не дотягує. Forum Lviv з першого дня працює в повну силу, покращує tenant-mix і показники. Впевнена, що цю локацію відвідують і туристи, а ТРЦ Victoria Gardens поки не виходить за межі зони охоплення і працює як міський ТРЦ. Якщо розглядати в цілому західний регіон, то за останні п’ять років якісні торгові площі з’явилися тільки у Львові і зараз, крім Ужгорода, нової пропозиції ніде не планується.

Хороший регіон – Одеса, однак в ній також відчувається дефіцит великих за площею і професійних по наповненню ТРЦ. У Харкові ми минулого тижня відкрили магазин в ТЦ АвеПлаза. Готові відкриватися і далі в будь-якому місті-мільйоннику, проте не всюди можемо знайти якісну локацію.

У нас готуються до відкриття ще два магазини в регіонах. Один із них відкриється у вересні в Рівному, в ТЦ Злата Плаза.

Читайте також –

Найкраще — дітям: рейтинг ефективності роботи мереж товарів для дітей

 

Источник: rau.com.ua