Зразок скарги на рішення комісії ДФС про відмову в реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних

vord-200x200-200x160-200x160 Завантажити:

images Зразок скарги на рішення комісії ДФС про відмову в реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних

Відмова у реєстрації податкової накладної – як оскаржити рішення комісії

Головне управління ДФС у Вінницькій області інформує про те, що Постановою Кабінету Міністрів України від 4 липня 2017 р. №485, яка оприлюднена в «Урядовому кур’єрі» 14 липня п р. затверджено Порядок розгляду скарг на рішення комісії Державної фіскальної служби про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Розгляд скарги на рішення комісії ДФС про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних  здійснюється комісією ДФС з питань розгляду скарг, яка є постійно діючим колегіальним органом ДФС, за участю уповноваженої особи Мінфіну.

Скарги подаються платником ПДВ безпосередньо до ДФС протягом 10 календарних днів після отримання ним рішення комісії ДФС, виключно у письмовій формі, особисто платником або через свого уповноваженого представника, або надсилається до ДФС поштовим відправленням.

Скарга повинна містити:

найменування або прізвище, ім’я, по батькові платника податку, який подає скаргу, його податкову адресу;

податковий номер або серію (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб — підприємців, які мають відмітку в паспорті про право здійснювати будь-які платежі за серією (за наявності) та номером паспорта);

реквізити оскаржуваного рішення комісії ДФС;

інформацію про причини незгоди платника податку з рішенням комісії ДФС;

відомості про оскарження рішення комісії ДФС до суду;

вимоги платника податку, який подає скаргу;

адресу, на яку необхідно надіслати рішення, прийняте за результатами розгляду скарги.

Платник податку може додавати до скарги пояснення та копії документів, завірені у встановленому порядку, які підтверджують інформацію, зазначену у податковій накладній/розрахунку коригування, до якої/якого застосована процедура зупинення реєстрації.

За результатами розгляду скарги комісія з питань розгляду скарг приймає одне з таких рішень:

задовольняє скаргу та скасовує рішення комісії ДФС;

залишає скаргу без задоволення та рішення комісії ДФС без змін.

Рішення комісії з питань розгляду скарг не підлягає подальшому адміністративному оскарженню та може бути оскаржене в судовому порядку.

Відділ комунікацій ГУ ДФС у Вінницькій області

Джерело