2

Навіщо, чому і як COMFY оновлював інтернет-магазин, що змінилося і в чому новації ресурсу. Навесні 2017 року мережа магазинів побутової техніки та електроніки COMFY…

Навіщо, чому і як COMFY оновлював інтернет-магазин, що змінилося і в чому новації ресурсу.

Навесні 2017 року мережа магазинів побутової техніки та електроніки COMFY представила оновлений сайт із сучасним функціоналом і дизайном. За словами директора з маркетингу та e-commerce COMFY Наталії Кошової, стимулом до змін став застарілий вигляд і функціонал сайту-попередника: «Ми дуже чекали результатів цього проекту, оскільки давно виросли з нашого старого образу. Процес переходу завдяки хорошій підготовці був дуже якісним, і пройшов без стресових ситуацій. Покупці відразу оцінили новий продукт. З самого початку ми стали спостерігати зростання конверсії. До кінця року збираємося зробити ще кілька поліпшень, щоб до сезону максимально бути готовими до найвищих вимог покупців». Як проходив редизайн, а також найближчими планами на розвиток з rau.ua поділився керівник відділу e-commerce COMFY Денис Рогачов.

– Чому вирішили провести редизайн інтернет-магазину COMFY?

– Щоб покупцеві було комфортніше і приємніше робити покупки. Це стосується всіх каналів продажів, так і в цілому зміни будь-яких процесів. Зручніше, простіше і швидше – наша призма, через яку ми пропускаємо всі складові COMFY.

– Що саме було зроблено?
Зроблений адаптивний дизайн під всі види пристроїв, швидкість завантаження сторінок, підвищена продуктивність сайту. Сучасний технологічний світ задає тренди, які дуже швидко стають must do.

– Які завдання перед собою ставили?

– При старті проекту ми керувалися наступними принципами:

  • Звичний користувальницький досвід здійснення покупки повинен залишитися незмінним
  • Простий зручний інтерфейс з розширеними можливостями для користувача незалежно від того, з якого пристрою він заходить на сайт;
  • Швидкість завантаження і миттєве інтуїтивне розуміння порядку управління сайтом має вирішальне значення у сприйнятті контенту.
  • Поліпшити продуктивність сайту, використовуючи нові технології завантаження контенту і надати можливість швидко знайти і ознайомитися з потрібним товаром — головні завдання, які ми ставили перед собою у проекті. Оскільки контент, як відомо, набуває все більшу значимість при виборі товарів.

    – Що саме змінилося в порівнянні зі старою версією сайту?

    – Раніше, по суті, у нас було два програмних продукту: десктопна версія сайту і мобільна. Зараз же ми маємо справу з єдиним адаптивним програмним продуктом. Дизайн і юзабіліті адаптовані під три пристрої — планшет, смартфон і десктоп, при цьому на 100% зберігається функціональність. Більш того, враховані мовні уподобання користувачів. Нове рішення дозволяє визначати мову браузера на пристрої користувача. І якщо у нього, наприклад, встановлений браузер українською мовою, то автоматично підвантажується українська версія сайту.

    Що ще змінилося:

    • поліпшена візуалізація фото в картці товарів: тепер фото більше за розміром і візуально виглядають якісніше;
    • прибрали багато зайвих графічних елементів, щоб це не відволікало користувачів від вмісту;
    • надали можливість користуватися в категоріях плиткою 3х3, 4х4, лістингом;
    • з’явилася навігація за акціями та спеціальними пропозиціями: сортувати товар можна за активностей, а також, наприклад, відібрати товар, доступний для оплати частинами або в кредит.

    – Що на рахунок мобільного версії?
    – Мобільна версія доповнено функціоналом, який раніше був недоступний, зокрема: можливість оформити кредит, оплатити товар частинами або карткою онлайн; представлений повний асортимент і доступна інформація щодо наявності товарів у магазинах; з’явилася функція оформлення замовлення; удосконалена система роботи фільтрів за атрибутами товарів і характеристиками.

    Ми зробили акцент на швидкому пошуку товарів. Зараз з будь-якої точки сайту можна швидко зайти в каталог і знайти товар через пошук. В роботі — модуль «розумний пошук» з підказками. Вже зараз в картках товару є відеоогляд і з’явилося багато описів характеристик товарів, щоб користувач розумів, що таке, наприклад, холодильник з нижньою морозильною камерою або технологія No Frost.

    Візуально оновлений дизайн став більш легким, стриманим, що дозволяє акцентувати увагу на головному — власне, товари.

    – З якими труднощами зіткнулися в процесі зміни дизайну?

    – Ми багато роботи над помилками провели в свій час, при запуску нашого першого інтернет-магазину. Тому знаємо всі підводні камені, які важливо враховувати при запуску подібних проектів. Зокрема, при оновленні має місце певний період звикання. І щоб для користувача перехід від однієї версії до іншої був м’яким, новий функціонал ми підключаємо поступально.

    – На скільки планували збільшити конверсію і чи виправдалися очікування?

    – Перший результат — збільшення конверсії в мобільній версії сайту на 50%. Швидкість завантаження сторінки сайту скоротилася на 35% після впровадження нового дизайну. Відповідно, загальна конверсія теж дала приріст. Очікуємо підвищити конверсію до 30% від поточної.

    – Скільки часу зайняв редизайн?

    – Проект зайняв півроку з урахуванням тендеру, розробки і впровадження. Для такого складного проекту і першого досвіду з адаптивним дизайном — це досить стислі терміни. Партнером проекту виступила компанія Oggetto Web, яка має досвід запуску великих європейських інтернет-проектів, в тому числі з мультиканальными моделями. Раніше компанія виступала в ролі розробників, в цьому проекті вони реалізували дизайн. Роботи зайняли близько 2500 годин. Над проектом працювала команда з п’яти чоловік frontend – і backend-розробників.

    Одним з ключових факторів, що впливають на швидкість розробки, є тісна взаємодія команди UX/UI-дизайнерів і розробників, які знаходяться в одному офісі.

    Поки працювали над проектом, з’явився ряд ідей, які складали в нашу «скарбничку». Деякі ідеї реалізовували відразу, наприклад, новий принцип роботи фільтрів, які тепер прораховують інформацію до оновлення сторінки. Решта дані в розробці.

    – Як сприйняли користувачі новий дизайн?

    – Перша зворотний зв’язок і результати аналітики показують високу задоволеність користувачів і позитивну динаміку зростання трафіку. Варто відзначити високий відгук україномовної версії, частка якої зросла в чотири рази. Швидкість завантаження сайту скоротилася на 4 секунди. Все це в комплексі скоротив показник відмов взаємодії користувача з сайтом на 29%.

    Источник: rau.com.ua

    Залишити відповідь